OBWIESZCZENIE Dyrektor Zarządu Zlewni w Toruniu Państwowego Gospodarstwa Wodnego Wody Polskie - GD.ZUZ.5.4210.421.2022.SK
OBWIESZCZENIE
Na podstawie art. 400 ust. 7 oraz art. 401 ust. 4 ustawy z dnia 20.07.2017 r. Prawo wodne (Dz. U. z 2022 r. póz. 2625 z późn.zm., zwana dalej Prawo wodne) Dyrektor Zarządu Zlewni w Toruniu Państwowego Gospodarstwa Wodnego Wody Polskie zawiadamia i podaje do publicznej wiadomości informację o wszczęciu postępowania administracyjnego w sprawie udzielenia pozwolenia wodnoprawnego
na przebudowę urządzenia wodnego - rowu melioracyjnego polegającą na wykonaniu wylotu kanalizacji deszczowej na działce o numerze ewidencyjnym 114/1 obręb 18 Sokoligóra, gmina Golub-Dobrzyń, powiat golubsko-dobrzyński oraz na usługę wodną polegającą na odprowadzaniu oczyszczonych wód opadowych lub roztopowych do urządzenia wodnego rowu melioracyjnego
na działkach o numerach ewidencyjnych 114/1, 273/1, 273/2, 86, 85/1 obręb 18 Sokoligóra, gmina Golub-Dobrzyń, powiat golubsko-dobrzyński.
Wnioskodawca: SIM NOWY DOM Sp. z o.o., ul. Grudziądzka 9, 87-200 Wąbrzeźno; Data złożenia wniosku: 12 grudnia 2022 r.
Na podstawie art. 10 § l ustawy z dnia 14.06.1960 r. Kodeks postępowania administracyjnego (Dz.U. z 2022 r. póz. 2000 z późn. zm., zwana dalej K.p.a.), w celu zapewnienia Stronom czynnego udziału w prowadzonym postępowaniu administracyjnym informuję, ze Strony mogą zapoznać się z aktami sprawy znajdującymi się w Zarządzie Zlewni w Toruniu Państwowego Gospodarstwa Wodnego Wody Polskie, ul. Popiełuszki 3, 87-100 Toruń, po uprzednim e-mailowym (sandra.kuradczyk@wody.gov.pl lub zz-torun@wody.gov.pt powołując się na znak sprawy: GD.ZUZ.5.4210.421.2022.SK) uzgodnieniu z osobą prowadzącą sprawę w godzinach pracy urzędu,
tj. od poniedziałku do piątku w godzinach od 8.00 do 16.00 oraz wnieść stosowne uwagi, wyjaśnienia i wnioski oraz uzyskać wyjaśnienia w terminie 14 dni od daty otrzymania niniejszego obwieszczenia.
Ponadto, informuję, że organ zgromadził dowody do wydania orzeczenia w sprawie. Doręczenie uważa się za dokonane po upływie 14 dni od publicznego ogłoszenia.
Na podstawie art. 12 § l i art. 14 § la i Id K.p.a. Sprawy należy prowadzić i załatwiać na piśmie utrwalonym w postaci papierowej lub elektronicznej. Pisma utrwalone w postaci papierowej opatruje się podpisem własnoręcznym. Pisma utrwalone w postaci elektronicznej opatruje się kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym albo podpisem osobistym lub kwalifikowaną pieczęcią
elektroniczną organu administracji publicznej ze wskazaniem w treści pisma osoby opatrującej pismo pieczęcią. Pisma kierowane do organów administracji publicznej (z podaniem znaku sprawy) mogą być sporządzane na piśmie utrwalonym w postaci papierowej lub elektronicznej. Do opatrywania ich podpisami i pieczęciami stosuje się przepisy 14 § la i Ib K.p.a. W myśl art.35§ 3 i 5 K.p.a. do terminów określonych w przepisach poprzedzających nie wlicza się terminów przewidzianych w przepisach prawa dla dokonania określonych czynności, okresów doręczania z wykorzystaniem publicznej usługi hybrydowej, o której mowa w art. 2 pkt 7 ustawy z dnia 18.11.2020 r. o doręczeniach elektronicznych (Dz. U. z 2023 r. póz. 285), okresów zawieszenia postępowania, okresu trwania mediacji oraz okresów opóźnień spowodowanych z winy strony albo przyczyn niezależnych od organu.
Dyrektor
Władysław Kołybski
Państwowe Gospodarstwo Wodne Wody Polskie
Zarząd Zlewni w Toruniu
ul. Popietuszki 3, 87-100 Toruń
T. +48 56 657 78 40 • E. zz-torun@wody.gov.pl
www.wodypolskie.gov.pl
Metryka
- Autor lub odpowiedzialny za treśćKrzysztof Pieczka
- Data wytworzenia2023-03-03
- OpublikowałMariusz Zieliński
- Data publikacji2023-03-03 08:37
- Ostatnio zmodyfikowałMariusz Zieliński
- Ostatnia modyfikacja2023-03-03 08:38
Rejestr zmian
- zmieniono 2023-03-27 08:38 przez Mariusz Zieliński
- zmieniono 2023-03-27 08:39 przez Mariusz Zieliński