Treść strony
OBWIESZCZENIE w sprawie przystąpienia do sporządzenia zmiany Studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego gminy GoIub-Dobrzyń oraz do sporządzenia prognozy oddziaływania na środowisko do wymienionego dokumentu
Golub-Dobrzyń, dnia 22 czerwca 2023 r.
WÓJT GMINY
GOLUB-DOBRZYŃ
OBWIESZCZENIE
w sprawie przystąpienia do sporządzenia zmiany Studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego gminy GoIub-Dobrzyń oraz do sporządzenia prognozy oddziaływania na środowisko do wymienionego dokumentu
Na podstawie art. 11 pkt l ustawy z dnia 27 marca 2003 r. o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym (t.j. Dz. U. z 2023 r. póz. 977) oraz art. 39 ustawy z dnia 3 października 2008 r. o udostępnianiu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz o ocenach oddziaływania na środowisko (t.j. Dz. U. z 2023 r. póz. 1094) zawiadamiam o przystąpieniu do sporządzenia zmiany Studium uwarunkowań i kierunków
zagospodarowania przestrzennego gminy Golub-Dobrzyń, na podstawie uchwały nr LXV.392.2023 Rady Gminy Golub-Dobrzyń z dnia 25 maja 2023 r. w sprawie przystąpienia do sporządzenia zmiany Studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego gminy Golub-Dobrzyń oraz o przystąpieniu do sporządzenia prognozy oddziaływania na środowisko do wymienionego dokumentu.
Zainteresowani mogą składać wnioski dotyczące sporządzenia zmiany Studium. Wnioski należy składać pod adresem Urzędu Gminy Golub-Dobrzyń, Plac 1000-1ecia 25, 87-400 Golub-Dobrzyń, w terminie do dnia 17 lipca 2023 r. Wnioski mogą być wnoszone w formie papierowej lub elektronicznej, w tym za pomocą środków komunikacji elektronicznej, w szczególności poczty elektronicznej lub formularzy zamieszczonych przez organ sporządzający projekt studium w Biuletynie Informacji Publicznej na swojej stronie podmiotowej.
Jako wniesione na piśmie uznaje się również wnioski wniesione za pomocą elektronicznej skrzynki podawczej w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 17 lutego 2005 r. o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne (t.j. Dz. U. z 2023 r.póz. 57):
1) opatrzone kwalifikowanym podpisem elektronicznym albo
2) opatrzone podpisem potwierdzonym profilem zaufania ePUAP.
Wnoszący wniosek podaje swoje imię i nazwisko albo nazv^Ora^ adres zamieszkania albo
siedziby. Wniosek powinien również zawierać przedmiot wniosku oraz oznaczenie nieruchomości, której dotyczy.
Metryka
- autor lub odpowiedzialny za treść: Dariusz Bożejewiczdata wytworzenia: 2023-06-22
- opublikował: Mariusz Zielińskidata publikacji: 2023-06-22 11:56
- zmodyfikował: Mariusz Zielińskiostatnia modyfikacja: 2023-07-05 11:58
Rejestr zmian
- zmieniono 2023-07-05 11:56 przez Mariusz Zieliński
- zmieniono 2023-07-05 11:56 przez Mariusz Zieliński
- zmieniono 2023-07-05 11:58 przez Mariusz Zieliński